Skip to content
Novembre 20, 2012 / estatsunitsdecatalunya

ESTATSUNITSDECATALUNYA REFLEXIÓ Nº 43

REFLEXIÓ Nº 43

Imatge

 

Que injustos som amb els nostres judicis…Si més no, hauríem d’esser més intel·ligents en uns moments en que m’estic adonant que molts conciutadans del meu país , no s’adonen el moment històric que estem vivint…

Voldria un país amb ciutadans amb tota classe de opinions i criteris.

Voldria un país intel·ligent que sabes lo que es prioritari.

Voldria un país que entengués com a prioritari el calze que ha de guardar : La justícia, El seny, L’honor i L’honra , Que treballi per assolir els desitjos dels seus ciutadans, i , Que respecti i faci respectar les idees.

Voldria un país en que els altres ciutadans d’altres països no em tornessin a dir .. Perquè hoc heu deixat trepitjar tant ?

Voldria acollir al mon sencer a casa meva , a la meva Pàtria.

Voldria que els meus fills i nets no haguessin de fugir a altres països.

Voldria veure a totes les diferents filosofies , oblidar els seus egoismes.

Voldria veure com un sol poble dona suport al seu president.

Voldria veure que tot-hom es la meva pàtria.

Voldria veure a aquells que desprès ens governaran sabent prioritzar.

Voldria veure els partits junts i no insultant-se.

Voldria veure els corruptes netejant boscos .

Quan un home , després de tants anys de penúries i tenint en la nostra més recent historia l’afusellament del president Companys , dirigeix novament els nostres somnis , Per a mi mareig tot el meu reconeixement i la meva gratitud.

No m’importa ni tan sols lo que hagi pogut fer. Qui realment fa molts any que ens roba , i molt , es un altre.   … o  no ?  Se l’està jugat per la seva pàtria , que es la meva , i amb això ja en tinc prou.

Lo que no puc arribar a entendre es com encara avui hi hagi partits politics prioritza’n les seves baralles , raons, o poltrones…

Hauríem d’estar tot-hom recolzant a aquell que vol treure’ns d’un pou  en el que hi estem des del Tractat d´Utrecht de 1713,

A tots els partits politics del meu país .

¡¡ HEU PENSAT QUE EN DIRÀ L’HISTÒRIA DE VOSALTRES !! ?

Anuncis

Deixa un comentari

